tirsdag 29. januar 2013

GIVEAWAY!!!!! - KAKEMILLA 1 ÅR!!!! GIVEAWAY!!!!! - KAKEMILLA 1 YEAR!!!!!

LIKE KAKEMILLA ON FACEBOOK HERE

GIVEAWAY!!!! GIVEAWAY!!!! GIVEAWAY!!!!

KAKEMILLA FYLLER 1 ÅR!!!!!

KAKEMILLA 1 YEAR BLOGIVERSARY!!!!!

Kjære alle!
Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger og at dere ville være med på Giveawayen i anledning Kakemilla 1 år!
Tusen takk for at dere følger bloggen og jeg lover mange spennende oppskrifter fremover!
Vennlig hilsen Camilla 
 
Dear all!
Thank you for all the nice comments and for participating in the Giveaway for Kakemilla 1 year!
Thank you for following my blog and I promise to keep
posting many exciting recipes!
Warmest regards from Camilla

OG VINNERENE ER: /AND THE WINNERS ARE: 

 Jeg har brukt random.org til å trekke vinnerene og det ble Nr. 5 og Nr. 14
I have used random.org to draw the winners and the result was No. 5 and No. 14

SHERRI KING som skrev / who wrote:
Sherri King. Facebook name is James N Sherri King
 
 
MONIKA TAARNEBY som skrev / who wrote:
Hei
Gratulerer med 1 års dagen til bloggen
Likt siden din på fb og har delt innlegget på fb..gleder meg til å fortsette å følge deg og
ser frem til neste innlegg :)
Mvh Monika

 
GRATULERER!!! / CONGRATULATIONS!!! 
Vennligst send meg en e-mail til wbcamilla@gmail.com og gi meg adressen så jeg kan sende gaven.
Please send me an e-mail to wbcamilla@gmail.com so I can send you the present.
 
 
 
ENGLISH VERSION BELOW NORWEGIAN! PLEASE SCROLL DOWN!!

Norsk: (English below)
Utrolig!!!! Nesten ett år har gått siden jeg skrev mitt første blogginnlegg her på Kakemilla.....Helt vanvittig hvor fort det året har gått. 4 februar, 2012 publiserte jeg mitt første innlegg som var min Mormor's og mamma's oppskrift på Kringle, tett etterfulgt av Farmor's oppskrift på Eplekake. Så langt har det blitt totalt 136 publiserte innlegg og dette er bare begynnelsen!
Det som egentlig begynte som en kakeblogg har etterhvert utviklet seg til å bli en mat og kakeblogg og det er enda morsommere synes jeg! Jeg elsker å prøve ut nye mat- og kakeoppskrifter fra hele verden så det blir ganske variert og jeg håper dere finner mye dere har lyst til å prøve!!
Så - hva kan dere vinne? Jeg trekker ut 2 heldige vinnere som hver får en pakke med forskjellige kretenske / greske krydder. Jeg bor jo på Kreta så jeg tenkte det kunne være litt artig:) Her på øya bugner det jo av krydderurter og det er utrolig godt i masse forskjellig mat samt at det er helsebringende. Pakken inneholder følgende:
1  pose Kretensk Fjellte - Nydelig smak!!!!
1 pose Kretensk Mynte - Godt i f.eks. kjøttboller i tomatsaus.
1 pose Kretensk Merian - Godt i f.eks. pastaretter, til pizza, i sauser osv.
1 pose Kretensk Timian - Godt i f.eks. supper, sauser og fiskeretter.
1 pose Kretensk Oregano - Godt til f.eks. pasta, pizza, tomatsauser og kjøtt.
1 pakke Rød Gresk Safran  - Godt til f.eks. fisk og sjømat.
1 pose Mahlepi - Brukes i Gresk Påskebrød "Tsoureki" o.l.
1 pose Mastik fra Chios - Brukes i Gresk Påskebrød "Tsoureki" o.l.
1 "Pasteli" Sesambar - Sesambar med honning. God og sunn snack!
Det du må gjøre for å være med i trekningen er følgende:
  • Like Kakemilla på Facebook HER 
  • Legge igjen navnet ditt i kommentarfeltet under.
  • (Jeg vil også sette pris på om du deler linken til Giveawayen på din vegg på Facebook).
To heldige vinnere vil bli trukket ut via random.org ved midnatt gresk tid
Mandag 4 Februar, 2013.
Og husk: Jeg sender overalt, uansett i hvilket land du befinner deg!!!
Jeg vil til slutt si tusen takk til alle dere som følger meg!!!! Det betyr masse!!!
LYKKE TIL!!!!

 ENGLISH

Incredible!!!! Almost one year has passed since I wrote my first blogpost here on Kakemilla.....Can't believe how fast this year has gone by. 4th February, 2012 I published my first recipe which was for my grandmother's and mother's "Kringle" - Norwegian Wheat Cake, quickly followed by my other grandmother's recipe for Apple Pie. So far I have published 136 recipes and this is just the beginning!
What actually started out as a cake-blog has developed to be a food and cake blog which I think is even more fun! I love trying out new food- and cake recipes from all over the world so it it quite varied in here and I hope that you find loads of things you think is worth trying!!
So - what can you win? 2 lucky winners will get a package each of different Cretan / Greek herbs and spices.  As you might know I live in Crete, Greece so I thought that might be fun:) This island offers loads of wonderful herbs which not only taste delicious but are also good for you. The package includes the following:
 bag Cretan Mountain Tea - Beautiful taste!!!!
1 bag Cretan Spearmint - E.g. for meatballs in tomato sauce
1 pose Cretan Marjoram - E.g. for pasta dishes, pizza, sauces etc.
1 bag Cretan Thyme - E.g for soups, sauces and seafood dishes.  
1 bag Cretan Oregano - E.g. for pasta dishes, pizza, tomato sauce & meat.
1 package Greek Red Saffron  - E.g. for fish & seafood.
1 pose Mahlepi - E.g. for Greek Easter Bread "Tsoureki" etc.
1 pose Mastic from Chios - E.g. for Greek Easter Bread "Tsoureki" etc.
1 "Pasteli" Sesame bar - Sesame bar with Honey. Tasty and healthy snack!

To be a part of the draw you have to do the following:
  • Like Kakemilla on Facebook HERE
  • Write your name in the comments field below.
  • (I would also appreciate if you share the link to the Giveaway on your own wall on Facebook).
Two lucky winners will be drawn via random.org at midnight Greek time
Monday 4 Februar, 2013.
And remember: I send worldwide, regardless in which country you live!!!
Lastly I just want to thank you all for following me!!! That means a lot!!!!
GOOD LUCK!!!

26 kommentarer:

  1. Hildegunn Lund. :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne vinne ;) Prøvde ut "5.plass kaka di" Det ble en suksess! Hilsen Eli Akermann

    SvarSlett
  3. Elsker at du har begynt med matoppskrifter også! Til uka blir det laks med pesto hos oss og det gleder jeg meg til!!
    Fortsatt lykke til med bloggen din :)
    Stor klem fra Aina-Merethe Larsen

    SvarSlett
  4. Her ja.....Gratulerer med super blogg, Camilla!
    Masse spennende oppskrifter og mange kaloribomber som bare må prøves.
    Gratulerer med ditt første år og lykke til med et nytt!
    Klem fra Carina Silva

    SvarSlett
  5. Sherri King. Facebook name is James N Sherri King

    SvarSlett
  6. Hoppsann.

    Masse flotte oppskrifter som må prøves ut her.Likt og delt :-)

    En hilsen fra Linda Elde

    SvarSlett
  7. Hei
    Liker facebooksiden og deler på facebooksiden min :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  8. Alt i (kake)boks!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Liker og deler :-)
    Ann-Karin svåsand
    an-svaa@online.no

    SvarSlett
  10. Davetta Wells, It's a SNAP

    SvarSlett
  11. Gratulerer!!
    Liker og delt.
    Klem fra kusine, Anette :-)

    SvarSlett
  12. Christine Gjerde Halleby29. januar 2013 kl. 21:16

    Gratulerer Camilla :). Blir veldig sulten av alt det fantastisk flotte du lager. Lykke til videre med bloggen :)
    Klem, Christine

    SvarSlett
  13. Så artig at det har gått 1 år allerde, lykke til videre med bloggen!

    Liker siden din, og har delt.

    Hilsen Jannicke Bakkeli

    SvarSlett
  14. Hei
    Gratulerer med 1 års dagen til bloggen
    Likt siden din på fb og har delt innlegget på fb..gleder meg til å fortsette å følge deg og
    ser frem til neste innlegg :)
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. I can't wait to try your recipes out...specially the ones from Norway. anne8898@gmail.com

    SvarSlett
  16. Nå har jeg kommet fram til at vinnersjansen er større hvis jeg skriver flere ganger!! Tipp topp med mat :)
    Klem fra Aina-M. Larsen ;)

    SvarSlett
  17. Rita Marker, I love trying new recipes!

    SvarSlett
  18. Mari Austin from Facebook anne8898@gmail.com

    SvarSlett
  19. eg vil gjerna vinna ska dela giveawayen din eg..woop woop..
    mona
    monasaebo@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Vil gjerne være med på den:) mail: arvidsdatter@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Ragnhild Hals Amsrud

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 1 år:) så koselig.Fin blogg.Synes det var fint med noe mat å.Anette Hagen

    SvarSlett
  23. Love your blog :)
    ~Vicki from http://foodtalkdaily.blogspot.com/ and FB: Home Baked Goods in Slocomb Alabama

    SvarSlett
  24. Tiia Kesiö-Parjanen, Finland

    SvarSlett
  25. Mona Elisabeth Valstad

    SvarSlett
  26. Gratulerer med jubileet! Kjempefin blogg du har.
    Spennende med nye smaker.
    Birgit Mathisen

    SvarSlett

Veldig hyggelige med tilbakemeldinger, evt. spørsmål vedrørende oppskriftene eller hvis du har noen råd og tips til meg! / I would appreciate feedback, questions about the recipes or if you have any advise for me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...